RSS

Selepas Aku SPM . . . .

 
 
  Nampak jugak kan PC-2 itu ? Ahad baru ne (2 Dis 2012) aku start keja kat Cyber Dataran Bengkoka, Pitas. Cigu aku time form 2 dulu PM aku kat fB minta tolong carik kan pekerja untuk cyber dy. Last-2, aku suggest diriku untuk tolong dy. Katanya, gaji kat situ nanti bagi dua. Kalau ramai , untung lh. Kalau tak ramai , untung jugak sebab ada jugak costumer kan. Yala, aku pun dah abis exam SPM rabu lepas. Selesai 10 papers. Resultny aku tak lh sure nak straight 'A'. Sebab time exam ari tu aku slalu sakit. Tak kuat antibodi kot. Aku keja ne pun tak lama sebab sementara tunggu PLKN nanti kan.
Aku suka juga keja ne. Sebab PADANLAH memang hobiku online terusss. HEHE. Pekedai-2 d cne cakap, "Bersih sudah cyber ne semenjak kau yg jaga tau". Aku bukan bangga sangat pun. Sebab aku memang sudah biasa kemas-2 kan :3
Owkey lh, ini saja lh post ku. Memang sudah terlalu lama tak update kan. Salam Perkenalan yaa. WISH ME LUCK, HERE!

  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • RSS

0 comments:

Post a Comment